dijous, 7 de febrer del 2019

Anam al Museu de Menorca

Avui l'alumnat de 4t A ha anat al Museu de Menorca.
Aquí teniu un petit resum fet per na Sonia, la mamà d'en Pere, que els ha acompanyat juntament amb en Pere (cap d'estudis), ja que jo he estat malalta.

"Avui hem anat al Museu de Menorca a fer un passeig per la prehistòria. Primer ens han explicat quina etapa era, com eren les construccions i quina funció tenien. 
Després hem fet uns tallers d'ossos, pedres i llavors per saber identificar i classificar. 
Ho hem passat molt bé!!!" Sonia.

Vos deixo també unes fotos. Gràcies Pere i Sonia per acompanyar als fillets i filletes a la sortida. Jo m'he quedat amb les ganes però estic segura que demà m'ho explicaran tot súper bé :)






































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada